Служба автомобільних доріг
у Донецькій області

» Прес-центр » новини » Поточний середній ремонт: на півночі області, за маршрутом Слов’янськ – Райгородок, тривають роботи з відновлення «заболоченої» ділянки дороги Добропілля – Лиман

Поточний середній ремонт: на півночі області, за маршрутом Слов’янськ – Райгородок, тривають роботи з відновлення «заболоченої» ділянки дороги Добропілля – Лиман

У Слов’янському районі Донеччини у розпалі ремонтні роботи з відновлення кілометрової ділянки автомобільної дороги державного значення Т-05-14 Добропілля – Красний Лиман (кілометрова прив’язка нового об’єкту: км 75+780 – км 76+780). Як повідомлялось раніше, науково-технічний супровід проектування та ремонту здійснюють фахівці ДП «ДерждорНДІ»: на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області, провідним інститутом розроблено пропозиції щодо удосконалення методів і технологій поточного середнього ремонту задля порятунку проблемної ділянки автошляху, прокладеної свого часу на перезволожених і заболочених ґрунтах.

На даний час підрядною організацією ТОВ «Данко» виконано: холодне фрезерування асфальтобетонного покриття; планування основи (автогрейдером); розробку ґрунту (екскаваторами); улаштування прошарку з геотекстилю для дренажу (з подальшим улаштуванням дренажів із щебеню для ефективної системи водовідведення)регенерацію конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією холодний ресайклінг (із застосуванням цементу за допомогою машини по типу Ресайклер WR 2500 S)улаштування вирівнюючого шару з гарячої дрібнозернистої асфальтобетонної суміші (типу Б марки I) асфальтоукладальником (по типу VOGELE SUPER 2100)

Конструкція відновленого дорожнього одягу

Висновки науковців ДП «ДерждорНДІ»     

Ділянку автомобільної дороги доцільно відновлювати технологією холодного ресайклінгу: сучасний метод дозволяє посилити несучу здатність дорожнього одягу за рахунок влаштування додаткового шару зі спеціальної органо-мінеральної суміші. Додатковий шар, улаштований поверх існуючого дорожнього одягу, забезпечує міцну основу для подальшого укладання верхніх шарів асфальтобетонного покриття. Київськими фахівцями, на основі лабораторних досліджень (вивчення кернів конструкції дорожнього одягу: товщини та зернового складу наявного дорожнього моноліту, якості в’яжучих матеріалів, ущільненості земляного полотна та відсотка вологості), запропоновано «індивідуальний» склад органо-мінеральної суміші (відсоткове співвідношення фрезерованого матеріалу, нового кам’яного матеріалу, цементу та води). Для забезпечення максимального захисту земляного полотна від перезволоження, на об’єкті будуть виконані роботи з улаштування ефективної системи поверхневого водовідведення.

Довідково

Торік фахівці Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. М.П. Шульгіна» (ДП «ДерждорНДІ») здійснювали науково-технічний супровід поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 673+682 – км 674+500. «Заболочену» ділянку міжнародної траси було відновлено найсучаснішою технологією – методом холодного ресайклінгу.

ФОТОГАЛЕРЕЯ (оновлюється)

Перелік об’єктів поточного середнього ремонту на 2017 рік (оновлено) 

Прес-служба САД у Донецькій області