Служба автомобільних доріг
у Донецькій області

» Прес-центр » події » Відбудова Донеччини: у Селидовому відкрито рух мостом, відновленим капітальним ремонтом

Відбудова Донеччини: у Селидовому відкрито рух мостом, відновленим капітальним ремонтом

«Капітально відремонтували та урочисто відкрили міст через річку Солона у Селидовому… Цього року по ремонту мостів та шляхопроводів проводимо масштабну роботу. Нині на різних стадіях готовності – 15 об’єктів. Вже відкрили шляхопровід у Бахмуті, сьогодні – у Селидовому, на цьому тижні відкриємо ще міст у Соледарі. Для порівняння: до війни на Донеччині у рік ремонтувалося не більше двох-трьох мостів», – написав на своїй сторінці у Facebook голова Донецької облдержадміністрації Павло Жебрівський.

 

Міст через р. Солона по вул. Героїв Праці (від вул. Берегова до вул. Козацька). Ремонт виконано за рахунок обласного бюджету. Фото: Донецька ОДА

 

Штучну споруду відновлено на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області. Фото: Донецька ОДА

Довідково

Міст через річку Солона побудовано у 1949-му році (з того часу капітальний ремонт штучної споруди не проводився). Міст має чотири опори та три прогонові будови. Габарити мосту: довжина – 39,9 м (разом із перехідними плитами – 47,9 м), ширина проїзної частини – 7 м, ширина тротуарів – 2x0,75 м (з обох боків проїзної частини).

За висновками фахівців, зроблених за результатами обстеження та проведеного аналізу експлуатаційного стану мосту, штучна споруда потребувала негайного капітального ремонту, адже:

  • пропускна спроможність (по пропуску автомобільного руху) не була забезпечена;
  • безпека руху автотранспорту та пішоходів не відповідала сучасним нормативним вимогам;
  • конструктивні елементи споруди – опори, прогонові будови тощо знаходилися у незадовільному стані, зокрема, опори, ригелі, приопорні ділянки прогонових будов, плити балок мали руйнування захисного шару бетону, оголення та корозію арматури (від 30 до 100 %); спостерігалася часткова відсутність перильного огородження та повна відсутність огородження проїзної частини.

Капремонтом посилено існуючі конструктивні елементи мосту, а саме виконано роботи з:

  • улаштування монолітної накладної залізобетонної плити;
  • улаштування гідроізоляції;
  • посилення прогонових будов;
  • укріплення конусів опор монолітним залізобетоном;
  • відновлення захисного шару бетону пошкоджених залізобетонних елементів споруди за допомогою полімерної мінеральної суміші;
  • улаштування ефективного водовідводу з проїзної частини мосту з очисними спорудами;
  • улаштування монолітних тротуарів;
  • улаштування перильного огородження та огородження проїзної частини;
  • улаштування нового асфальтобетонного покриття тощо.

Завдяки капремонту вантажопідйомність мосту зросла до 80 тонн.  

Джерело фінансування: обласний бюджет, вартість робіт (відповідно до укладеного договору підряду з ТОВ «Олександрія Кепітал») – 6,2 млн грн.

Крім того, підрядником ТОВ «Селидівський підрядний спеціалізований дорожньо-будівельний відокремлений підрозділ ТДВ «Облдоррембуд» виконано роботи з капітального ремонту доріг по вулицям Берегова та Московська, які є складовими напрямку руху Краматорськ – Маріуполь. Загалом капремонтом відновлено близько 2 км дорожнього покриття: улаштовано вирівнюючий та верхній шари покриття; нанесено дорожню розмітку (пішохідні переходи) тощо.

Додатково (офіційний сайт Донецької ОДА)

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Донецькій області