Служба автомобільних доріг
у Донецькій області

» Прес-центр » події » Відбудова Донеччини: у Бахмутському районі відкрито рух капітально відремонтованим мостом на а/д Благодатне – Соледар – Володимирівка

Відбудова Донеччини: у Бахмутському районі відкрито рух капітально відремонтованим мостом на а/д Благодатне – Соледар – Володимирівка

До уваги водіїв! Відкрито рух транспортних засобів відновленим мостом через річку Бахмутка! Капітально відремонтована штучна споруда  розташована на автодорозі загального користування місцевого значення С050319 Від /Т-05-13/ – Благодатне – Соледар – Володимирівка з під’їздом до Новопетрівки, км 0+532. Нагадаємо, заборона проїзду автотранспорту аварійним мостовим переходом діяла з 10 листопада 2016 року. Відновлена ділянка місцевого автошляху з’єднує Соледар з автодорогою загального користування державного значення Т-05-13 Лиман – Бахмут – Горлівка у напрямку Бахмута і Слов`янська.

«Це вже третій міст, який ми відкриваємо у нинішньому році – два попередні вже здали у Бахмуті та Селидовому. Загалом проводимо роботи на 15 об’єктах, більшість з них, щоправда, не такі масштабні. Плануємо їх завершити вже до кінця нинішнього року», – написав на своїй сторінці у Facebook голова Донецької облдержадміністрації Павло Жебрівський.

На фото (зліва направо): перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Донецькій області Дмитро Тютюнник,

голова Донецької облдержадміністрації Павло Жебрівський, голова Соледарської об'єднаної територіальної громади Олександр Степаненко. Фото: ОДА

Урочисте відкриття мосту через р. Бахмутка, відновленого капітальним ремонтом. Фото: Служба автодоріг

 

Довідково

Як повідомлялось раніше, завдяки сучасним технологіям мостовикам вдалося зберегти та посилити існуючі конструкції непрацездатного мосту і здешевити вартість ремонтних робіт, а саме:

  • зношені опори мосту укріплено залізобетонними сорочками (міст має чотири опори та три прогонові будови);
  • збережені балки прогонових будов укріплено та об’єднано з монолітною залізобетонною накладною плитою (винаходом вітчизняних будівельників), що дозволило повністю ліквідувати деформаційні шви по всій протяжності мостового полотна та звести нанівець навантаження (динаміку) прогонових будов на опорні частини мосту;
  • застосовано сучасний тип гідроізоляції з використанням технології нанесення «під тиском» (для максимального захисту споруди від впливу атмосферних опадів);
  • покращено покриття пішохідних доріжок за рахунок використання полімерно-мінеральної суміші «сілол-тротуар»;
  • улаштовано ефективну систему водовідведення з новим типом очисних споруд;
  • встановлено нове металеве (оцинковане) перильне та бар’єрне огородження;
  • улаштовано нове асфальтобетонне покриття (у тому числі на підходах до мосту) тощо. 

Габарити відремонтованого мосту: довжина – 56,2 м (між задніми гранями перехідної плити, замість колишніх 44,18 м), ширина проїзної частини – 7,5 м, ширина тротуарів (з обох боків проїзної частини) – по 1,0 м (замість колишніх 0,75 м). Загальна вартість робіт: 7,0 млн грн. Джерела фінансування: спеціальний фонд держбюджету (кредитні кошти, залучені Укравтодором під гарантії Уряду в попередні роки) та обласний бюджет (співфінансування). Капітальний ремонт виконано ТОВ «Впроваджувальне підприємство «МОСТ-1». Вантажопідйомність штучної споруди підвищено до 80 тонн. 

ФОТОАРХІВ

Прес-служба Служби автомобільних доріг у Донецькій області